Vertellende sieraden....voor een bijzonder moment





Dag lieve mensen,





Vertellende sieraden....... voor een bijzonder moment
heb ik er boven geschreven



Want zo voelt het als ik aan deze mooie sieraden werk, toegewijd, met zorg en aandacht.
voor mij is het ook een geschenk om  dit te mogen maken.
 
Ik verwonder me iedere keer weer als ik zie wat er onder mijn handen vandaan mag komen
het is soms moeilijk te geloven, het gaat dezelfde weg als het proces van mijn schilderingen en foto's.










De mensen die bij mij wat bestellen zijn er blij mee.......
 
 
 
 





Vrouw-Man

De mens die kadert
het Goddelijke maakt geen verschil.

Zij ziet de ziel
Haar even-beeld

En dat is...........................wat Het wil .
 
 
                                 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Meditatie is.................het naar buiten kijken
 en het naar binnen keren









Er is al veel over geschreven op deze blog en elders, over de

 ter-herinnering en goede wensen-sieraden,









                                             u kunt het  ook op voorgaande pagina's nalezen
als u een afbeelding aan de rechterkant aanklikt
 
 
 
 
 
 

 
Ik heb weer nieuwe foto's geplaatst op deze pagina, van een arm sieraad dat net af is.
Geniet  er vooral van......................
 
 
 
 
 
 
Als u informatie wilt, of iets toe wilt voegen.......
schroom niet me te mailen of even te bellen,
we komen er samen wel uit.................
 
Warme groet, heb het goed met elkaar
 en tot de volgende keer.
 
Syta
 
 
 
 









 



Vertellende sieraden voor een bijzonder moment                                                                                    © Syta Boonstra  



http://www.ateliervoorhelendekunst.nl
http://wwwateliervoorhelendekunst.blogspot.com
http://galeri.netfotograf.com/portfolyo.asp?nf=201673#.ULQvA4_Aqtg.blogger
http://www.pinterest.com/vierhetleven
                

1 opmerking:

Blossie zei

Lieve Syta

Dankjewel voor dit prachtige sieraad, die je met zoveel liefde voor mij hebt gemaakt.
Ik ben er ziels gelukkig mee :-)

Liefs Dini