Laten we ons verbinden... door het licht te laten schijnen in deze wereld



Laten we ons verbinden................door het licht te laten schijnen in deze wereld.







foto: © syta boonstra
 

                                                                                                                              
Lieve mensen

Ik wens u allemaal een goede decembermaand toe, met niet alleen uw gedachten bij de boodschappen en het eten,..........maar met het Bewust Zijn van..... het hoop-volle Licht dat geboren wil worden op de meest donkere nacht van het jaar.
En............ wat aandacht voor uw mede-mensen
uw mede-reizigers................


Graag ont-moet ik u weer op deze blog in het jaar 2013.....  en ik nodig u uit om onderaan deze pagina  zelf een berichtje te schrijven..............

 

 
Geniet vooral van de werken     ....................................



Warme groet
Syta Boonstra
 





inspiratieblog

Ik vraag u vriendelijk mijn werk niet te kopiëren
er zijn kaarten en reproducties te koop tegen een redelijk tarief.
 

 
Een reactie posten