Een ter her-innering of goede wensen arm of hals sieraad



 

                               Een mooi kadootje voor een speciaal moment

voor iemand die je het goede wenst.................
die je een warm hart toedraagt.........................
voor iemand waar je haar prille zwangerschap mee wilt delen.

een speciaal moment......................................
zoals een geboorte.............................................................
 
Of aan iemand die troost nodig heeft.........................................
en een dierbare heeft verloren......................



Moge liefde en trouw je nooit verlaten
wind ze om je hals
en schrijf ze in je hart.

Spreuken 3 vers 3


   © syta boonstra




                                                                    

Hals-sieraad met tekst in een doosje van Tibetaans zilver
geheel verstelbaar
 
materialen: rode Bloedkoraal - Zaaddozen - handgemaakte Kamirikralen -
Tjechisch glaskristal -  echte wilde Parels -  Swarovsky kralen en spacers - 
 Facetgeslepen zwarte rondellen - Lila Howliet en Zwarte houten Rondellen
 
dit alles met elkaar verbonden door Tibetaans zilver tussenkralen en kraalkapjes
ook het prachtige Art Deco vormige S sluiting is van Tibetaans zilver. 
 
 





Dag lieve mensen

Ik heb er zoveel plezier in u van al dit moois te laten meegenieten en dan merk ik dat ik geregeld
in tijdnood kom maar het is allemaal ook zo mooi en vertellend.
Dat is het het vertellen van de momenten en verhalen die achter bijna elk sieraad zit.

Volgende week ga ik hier wat uitgebreider op in en vertel u wat voor bijzonder stenen
met ieder hun eigen verhaal en bedoeling er in dit armband zitten
----------------------------------------
Ook zeg ik hier maar vast, dat ik niet alle tijd wil verkwanselen door bij iedere foto onderschrift het met copyright te gaan vermelden, het moet eigenlijk wel want ik ben aangesloten bij Pictoright in Amsterdam.
Maar het hoort niet bij mij om als een angsthaas steeds zoveel tijd te steken in de vermelding ponder iedere afbeelding.
.Ik kan daar niet tegen, maak liever mooie dingen die wat te zeggen hebben op het gebied van de Schoonheid Liefde en Harmonie.
Dit moest dit even kwijt en hoop dat de mensen die mijn blog bezoeken weten dat de rechten van de foto's en afbeeldingen bij mij liggen.
Daarom heb ik het nu op iedere pagina aan de zijkant heel uitvoerig gemeld.
------------------------------------





Wat ik nu vast verklap is dat ik van 3 vriendinnen, ieder afzonderlijk een gedeelte van de stenen als kadootje heb gekregen. Niemand dacht aan een armband.................

Want al deze foto's zijn gemaakt van dat ene armband.



 


       3 van mijn vriendinnen heten Krystyna, Jacquelien en Lia.
 
                                   Krystina is op reis geweest naar Tibet in de winter
 Jacqulien heeft kralen uit Zuid Frankrijk meegenomen  deze zomer 
    zij  is mijn 'goede fee' die me helpt mijn huis op orde te houden ,dat is een hele klus als u
zich  dat voor kunt stellen.
 Ik woon  in mijn atelier in mijn  leef en werkruimte
 dus ze doet nog veel meer dan dat alleen., dat mag best wel eens gezegt worden
 
         Lia is wel op reis geweest naar Vietnam maar daar komen de
                                                      prachtige kralen niet
                                vandaan...deze heb ik van haar hier in Assen gekregen
                               maar ze komen vast uit een ander land heb ik het vermoeden
                                              als ik kijk naar het mooie materiaal en de afwerking.

                                       Daar vertel ik de volgende keer meer over.
                                                                Geniet van de foto's volgende keer
                   ga ik de blog ordenen ik wilde niet langer wachten met het plaatsen van de foto's.

















-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                    Voorbeeld arm band



                               

onderstaand arm sieraad  heb ik gemaakt voor een vriendin
dit armband is persoonlijk
en is niet te koop.


Wil je ook iets bestellen of heb je een vraag.............
stuur me een berichtje en vraag gerust informatie
  op onderstaand e-mailadres.

Vertel me je wensen die je in het "ter herinnering of goede wensen"
 armband, verwerkt wilt hebben.
Ik maak ze met grote zorgvuldigheid en we komen altijd samen tot een oplossing





Goede wensen armband                                                          ©syta boonstra 





           bedels met vertellende vormen en woorden                           ©syta boonstra





verschillende materialen w.o. goede kwaliteit Tibetaans zilver. ©syta boonstra



Met regelmaat voeg ik nieuwe
 Symbolische sieraden toe

mail me voor een persoonlijk sieraad.......................










Vertellende sieraden voor een bijzonder moment © Syta Boonstra








 




Een mooi kadootje, voor een speciaal moment....

2 opmerkingen:

Kindersieraden zei

Super mooie armband.Prachtig gemaakt..
Kindersieraden
Kinderarmband
Armbandje baby

't Kralenstulpje zei

Hallo lieve Syta,
Wat een prtachtig sieraad heb je weer gemaakt en dan dat bijbehorende verhaaltje erachter, dat maakt de armband bijzonder mooi en speciaal!! Ook als ik dit weer zie dan ik ik met recht zeggen dat je een ware kunstenares bent! Heel erg mooi! Liefs, Esther